1. Mersis Değişiklik Başvurusu (https://mersis.gtb.gov.tr/ )
2. Dilekçe (Kooperatif kaşesi ile en az 2 yetkili tarafından müştereken imzalanmalı) (ÖRNEK BELGE)
3. Yeni atanan Yönetim kurulu üyesinin nüfus cüzdan fotokopisi (2 adet)
4. Görev taksimine ilişkin Yönetim Kurulu Kararı (1 Asıl +1 Fotokopi) (Karar defterine yapıştırılarak tasdik yapılması gerekmektedir) (Karar Müdürlüğümüzce tasdik edileceğinden yönetim kurulu üyelerinin tamamının Nüfus cüzdan asılları ile Müdürlüğümüze gelmeleri gerekmektedir) (ÖRNEK BELGE)
5. Oda veznesine yatırılan ticaret sicili harcı ve ilan dekontu aslı 1 adet.
6. Bilgi Güncelleme Formu (ÖRNEK BELGE)
7. Oda aidatının ve işlem ücretinin ödendiğine ilişkin makbuz.
*Yönetim kurulu kararlarında yönetim kurulu üyelerinin isimleri yazılırken kısaltma yapılmamalı ve T.C. noları da yazılmalıdır.